23 Aralık 2007

Unutulmayanlar : Tugay Kerimoğlu

Hep sessiz ve derinden ilerledi o. Sade fazla göz önünde olmadan. Sadece dikkatlice takip edenler hissederdi onun o aykırı duruşunu. Formasının ön tarafı dışardaydı hep, onun göğüs istopunu izleyebilmek için top hep havadan oynansın isterdi onu takip edenler, güçlü bir iradesi vardı. Belkide Avrupa'da ki en istikrarlı Türk futbolcusu ünvanını elinde bulundurmasına da etkendi bu güçlü irade. Türkiye'de ayağında çok top tutuyor diye topa tutulsa da defalarca şimdi 37 yaşında Premier Lig'de top koşturuyor hala Blackburn Rovers forması altında. Bir ara gelir en son 1 senede yuvasında oynar öyle bırakır futbolu diye hayaller kurardık ama artık Sami Yen'de yapılacak bir Galatasaray-Blackburn jübile maçına bile razıyız..

Cevat Prekazi:
"Onu Derwall’e ben önerdim. Paf’ta oynuyordu. Derwall’e gittim ve dedim ki: "Alın hocam size futbolcu. Bu adamı kale dışında her yerde oynat. Bu çocuk her yerde oynar." Şimdi bakın 37 yaşında hala premier lig’de oynuyor. Krallar gibi futbol oynuyor. Her şeyi benden öğrendiğini söylüyor. Evet, onu hep ben çalıştırırdım. "

Hiç yorum yok: