14 Haziran 2009

Çevir Kazı Yanmasın


"Ben Beşiktaş forması giymedim. Evet, formayı elimde tuttum ama asla giymedim. O fotoğraf fotomontaj. Fotoğraftaki kafa benim ama vücut benim değil"

Mehmet Topuz





İlk fotoğraf tamam ama ikinci fotoğraf fotomantaj Mehmet Topuz'un dediğine göre bu işten anlayan birileri vardır illa belli olmaz mı fotomontaj olup olmadığı. Topuz çok yanlış hamleler yaptı belki kendi kafası yüzünden belki başkalarının kafası yüzünden. Bir açıklamada Genç Fenerbahçeliler'den gelmiş ki o da bir o kadar enteresan:

Son günlerde transferde bize rakip olmaya çalışan ama raconu bilmeden hareket eden, kulübüyle anlaştığımız ve bonservisini aldığımız bir futbolcuya baskı yaparak formasını giydiren ve etik davranmayan bir camiaya hadlerini bildirdiğimiz için hepimiz mutluyuz. Geçmişte Semih Yuvakuran'ı, Tanju'yu, Feyyaz Uçar'ı, Sergen Yalçın'ı, Fatih Akyel'i, Tümer Metin'i ve Emre Belözoğlu'nu "Bir gün herkes FENERBAHÇELİ olacak" diyerek bu şanlı formayı giydirdik. Şimdi sıra geldi Mehmet Topuz'a. Kendisine bu camianın ne kadar büyük olduğunu göstermek adına 15 Haziran 2009 Pazartesi günü saat 11.00'dan itibaren Şükrü Saracoğlu Stadyumu Fenerium Tribünü girişinde toplanıyoruz. İstemesekte o artık bir FENERBAHÇELİ! Kendisine tezahüratlarla bu şanlı formayı öptüreceğiz ve Fenerbahçe taraftarının büyüklüğünü kendisine göstereceğiz.

GENÇ FENERBAHÇELİLER


Demek ki neymiş transfer takıma yararlı olması için değil gövde gösterisi için yapılıyor bu memlekette hayırlı uğurlu olsun çok yararlı bir transfer gerçekleştirdiniz

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kolundaki saate bakılırsa fotomontaj yok...

Çevir dedi ki...

Bencede kolundaki saat biraz fotomantaj değil gibi.