30 Kasım 2010

Barcelona : 5 Real Madrid : 0 | Pardon Siz Gerçek Misiniz?



Bir tarafta Messi ve saz arkadaşları, diğer tarafta onları seyretmeye gelen Madridliler.. Sanırım dün gecenin özeti tam olarak buydu. Nedense çok büyük umutlarla izlemeye oturduğum El Classico'larda hep hayal kırıklığına uğratan, futbol adına zevksiz, az pozisyonlu maçlar seyretmek zorunda kalmıştım. Bu sefer nedense hiç bir beklentim olmadan geçtim ekran karşısına. Ama Barcelona başlama düdüğüyle beraber öyle bir top oynamaya başladı ki seyretmelere doyamadık. Keşke imkan olsaydı da bir yarım saat daha fazladan oynasalardı. Uzun süre böyle bir maç daha izlemeyiz gibi geliyor bana, ne yapıp edip arşive katmalı bu maçı. Sonuçta defalarca seyredilip keyif alınabilecek güzellikte bir maçtı.



Aslında dün geceyle ilgili teknik taktik açıdan fazla söylenecek bir şey yok. Barcelona'nın oynadığı oyunu bu dünya üzerinde oynayacak bir 20-25 kişi daha olduğuna inanmıyorum. Topu kontrol et, pas ver, boşa kaç.. Bu kadar hızlı bir şekilde aksamadan ve duraksamadan bu işi nasıl yapıyorlar anlamak mümkün değil. Real Madrid'in bu hezimetteki en büyük handikapı ise Barcelona'nın maçı kazanmaya daha çok inanmış olması ve bunu istemesiydi. Zaten sahada yer alan 11 Madridli oyuncunun yedek kulubüsinde oturanlardan farkı yoktu. Onlarda aynı kulübedekiler gibi sahada olanı biteni seyrettiler.


Yalnız son dakikalarda Ramos'un oyundan atıldığı pozisyona değinmeden geçemeyeceğim. O nasıl bir vicdansızlıktır ki 3 kişi ölümüne Messi'yi biçmeye niyetleniyor. Büyük ihtimalle Real Madridliler dünyanın büyük çoğunluğunun ahını aldılar o pozisyonda daha da iflah olmazlar gibi geliyor bana.



Sonuç olarak ilk dakikasından son dakikasına kadar her şeyiyle adına yakışır bir maç oldu. Barcelona Nou Camp'ta elde ettiği 5-0'lık galibiyet ve oynadığı oyun ile bu sene yapacakları çok işler olduğunun sinyallerini iyiden iyiye verdi.

Hiç yorum yok: