15 Mayıs 2011

Ordan Burdan #7





# Bu aralar blog yasakları, hayatın tantanası, Galatasaray'ın o muhteşem istikrarlı futbolu derken blog çok geri planda kaldı farkındayım

# En son ne zaman adam akıllı birşey yazdım hatırlamıyorum bile

# Bu her sabah kalkınca güneşli bir hava yerine gri bir gökyüzü ile karşılaşma muhabbeti fena sıktı

# Toplu taşıma araçlarında gazete okuyacağım diye kendinde 3 kişinin duracağı yeri kaplama hakkını görenlere en çok Pazar eki veren gazeteyle dalasım var

# Netlimitsiz mi Superonline Fiber şekli mi çok kararsızım çok, farkındaysan daha Uydunet demedim bile

# En son yazdığım yazıyı hatırlamıyorum demiştim ya gayet normal 16 Şubatta Ronaldo'nun futbola vedası için yazmışım 3 ay olmuş arkadaş.

# Söylemem ama cidden haklı sebeplerim var ( Gizemli takılırım stayla)

# Ünal Aysal'ın gelişiyle birlikte Galatasaray futbol takımı uzun aradan sonra iki maç üstüste kazandı ( şunu yazmak bile garip geliyor) ve bugün basketol erkek takımı Beşiktaşı eleyerek play-off'ta yarı finale yükseldi. Uğurlu geldi başkan.

# Bu arada fotoğraf "İnternetime Dokunma Yürüyüşü"nden @ İstiklal Caddesi. Gerçekten kayda değer bir katılım oldu. Herkesin emeğine sağlık.

# Seçim otobüsleri bangır bangır müzikle dolaşıyor ya ortalıkta bu yaptıklarıyla ne kadar antipati yarattıklarının farkında değiller mi acaba?

# Sahasında fırtınalar estiren .... takımı..  Sanki hava durumu sunacak gibi gelmiyor mu sizede?

# Eurovision'dan elenen Yüksek Sadakat yarın sabah ülkeye geri dönüyormuş. Dönüşte havalimanında bir basın toplantısı da düzenleyeceklermiş ne konuşacaklar çok merak ediyorum. Havalimanında Rimi Rimi Ley'le karşılamak lazım esasen arkadaşları.

# Şimdi arkana yaslan, Fenerbahçe-Ankaragücü ve Trabzonspor- İBB maçlarının keyfini çıkar..

Hiç yorum yok: