12 Şubat 2008

Gelirsin Diye

Bir Tugay Kerimoğlu röportajından ufak bir kesit...

Bir sene daha oynamayı düşünüyor musun? 5 yıldır, 6 yıldır futbolu ne zaman bırakacaksın diye soruluyor ama her sene devam ediyorsun.

Blackburn beni bırakmadığı sürece ben bırakmam, ben devam ederim. Ben kendimi iyi hissediyorum. Bu kulüpte tam 7 senem geçti, şu an 8. seneye doğru gidiyoruz. Ada'da da 8.5-9 sene oluyor şu an. Ben oynamayı tabii ki istiyorum, kendimi iyi hissediyorum, ayaklarımda herhangi bir sıkıntım yok, üstümde, kafamda bir sıkıntım yok, kafam rahat. Tabii ki onlardan bana gelecek herhangi bir teklifte seve seve oturur konuşulur. Oynamayı tabii ki istiyorum.


- Uzun zamandır İngiltere'de yaşıyorsun, artık tamamen buraya adapte olmuş durumdasın. Hatta futbolu bıraktıktan sonra belki de burada yaşamayı bile düşünüyorsun. Futbolu bıraktıktan sonra planların neler? İngiltere'de mi kalacaksın? Türkiye'ye dönecek misin?

Önce bir antrenörlük diploması ve profesyonel lisans alıp bu ülkede kalmayı ve bu ülkede bulunduğum kulüpte devam etmeyi düşünüyorum. Tabii ki menajerim vasıtasıyla bunu kulübe sunacağım. Eğer yapmak istediklerimi ben buraya yansıtabilirsem altyapısında başlayıp pratiğini veya herhangi bir spor aktivitesini gerçekleştirip burada devam etmek isterim. Çünkü Hakan'ın söylediği gibi altyapıda da ilişkilerim çok iyi burada. Yardımcı antrenörler olsun, hocalarla olsun. Bir de 7 senenin verdiği bir birikim var, insanların sevgisi de ortada. Türkiye'ye dönmek gibi bir düşüncemiz yok. Çünkü çocuklarımızın okulları burada ve uzun bir süre burada kalacağız.


Gelirsin diye
Gelirsin diye birgün kırıp zincirleri,
Duvarda bana bakan resminle,
Hep seni bekledik biliyor musun.?


Hiç yorum yok: