19 Mayıs 2009

İstikamet İstanbul


14 Aralık 2008 akşam üzeri başlayan macera 16 Mayıs 2009 sabah 7 sularında bitti. Sivil hayata yapılan hızlı bir girişin ardından anca fırsat bulabildim birşeyler karalamaya. Herşeyden önce halıya basmak mükemmel bir duygu kendine ait bir odada yatabilmek ise büyük bir lüks. Şu anda oturmuş TRT-3'te Hacettepe-Sivasspor maçının tekrarını izliyorum futbola o kadar uzak ve aç kaldım bulunduğum yerde. Neyseki bitti sevdiklerimin yanında içtimasız hayatıma kaldığım yerden devam etmeye çalışıyorum bir şekilde. Dönüş yolculuğunda uçakta bulunan asker arkadaşların üzerindeki "İstikamet İstanbul" t-shirtü gerçekten ortama ve duruma kelimenin tam anlamıyla "cuk" oturuyordu. İstikamet İstanbul dağılın marş marş! Ayrıca bana muhteşem bir İstanbul turu yaptıran kaptan pilotumuzada sonsuz teşekkürler. Boğaz köprüsünün üzerinden süzülüp Ali Sami Yen'e tepeden bakışın ardından E-5 üzerindeki küçük turumuz ayrı kalınan 6 ayın üzerine tarifsizcesine harikaydı. Şu postu tel örgünün içerisindeki en anlamlı özlü sözümüzle bitirmek istedim nedense, "Kısa dönem diye birşey yok biz uzun dönemiz diğerleri çok uzun dönem"...

Hiç yorum yok: