17 Kasım 2008

Arda'nın İsyanı


"Türkiye'de bir şeyler kaybedilince sokağa dahi çıkamıyorsunuz. Artık bu mantelite değişmeli. Duygusal bir insanım. Ne zaman dışarı çıksak, yemeğe gitsek hep sorun oluyor. Olmayan şeyler yazılıyor. Saygısızlık olmasın diye cevap vermiyoruz. Yaptığım bir şey yok. Bu ülkede çok fazla genç futbolcu yetişmiyor. Herkes, herkesin kıymetini bilmeli. Spor yazarının da kıymeti bilinmeli, genç futbolcunun da. Öyle yazılar yazılıyor ki, yürüyüş yaparken bile insanlar beni yanlış anlıyor. Ama artık, istediğim zaman istediğim şeyi yapacağım. Hiç olmazsa artık olanları yazsınlar. Hayatım boyunca içki kullanmadım. Her türlü içkiyi içtiğimi yazdılar. Şimdiye kadar ağzıma içki sürmedim. Bana içki verdiğini söyleyen garson veya mekan sahibi varsa, yarın futbolcu bırakacağım. Bir defa bile sigara kullanmadım. Biz bir şeylere dikkat ediyorsak, bazı insanlar da bir şeylere dikkat etmeli. Bir sürü genç futbolcu var. Bu çocuklar, korku yüzünden yemek yemeğe bile gidemiyor. Bu durum, çocukların özgüvenlerine de yansıyor"

Arda Turan


Hiç yorum yok: