09 Kasım 2008

BursAnkara




Bugün geçmişi kurcalamaktan başladım öyle devam ediyorum. Ankaragücü Bursaspor maçı berabere(1-1) sonuçlanınca, dedim tribündeki dostluk sahadada mı hüküm sürüyor acaba? Son zamanlarda daha fazla berabere kalmışlar gibi hatırlıyordum ben ama yanılmışım. Şöyle geçmiş 5 senenin maç sonuçlarına bakınca kimsenin kimseyi kırmadığını gördüm öncelikle. Bir Bursa kazanmışsa bir sonraki maçı Ankaragücü kazanmış. 5 senede toplam 7 kere karşı karşıya gelmiş 2 ekip. 3 kez beraberlikle sona ererken maçlar 2 takımında 2'şer galibiyeti bulunuyor birbirlerine karşı. Kardeş dediğin böyle olacak...

1 yorum:

ultras/Movement dedi ki...

Tribündeki dostluk sahada olmuyor. Futbolcular çıkıp gücleri yettiğince maçı kazanmaya bakıyorlar. Bursasporun küme düştüğü sezon, Ankaragücü Bursa'yı Bursa'da yenmişti diye hatırlıyorum... Belki de Bursaspor'un küme düşmemeye çabaladığı bir önceki sezon da olabilir...