14 Ağustos 2009

Parçalı Forma


Yönetim serzenişimi duymuş olacak şöyle bir açıklama yapmış resmi sitede :

"Turkcell Süper Ligin 2. haftasında 15 Ağustos Cumartesi günü Denizlispor’la Ali Sami Yen Stadı’nda karşılaşacak olan Galatasaray, bu mücadelede parçalı forma ile sahaya çıkacak.

Haydi Galatasaraylılar, Ali Sami Yen'de parçalı formalarımızla sahadaki aslanlarımızı destekleyelim...

Parçalı Formayla Sahadayız, Parçalı Formayla Tribündeyiz!"


Her ne kadar forma satışına yönelik bir açıklama olarak algılansada ilk bakışta ben direk bana hitap ettiğini hissettiğimden üzerime alıyorum beni dikkate aldıkları için teşekkür ediyorum kendilerine. Birazdan Adnan Polat'ı arayıp bizzat teşekkürde edeceğim. Ali Sami Yen'de parçalı forma giyilir o kadar...

1 yorum:

ok dedi ki...

Benim de dikkatimi çekti. İlk kez böyle bir açıklama yapıldı galiba kulüpten. Amaç forma satışıysa, maç günü indirimli satış yapmak da yararlı olur. O zaman anlarız ki parçalı forma o gün indirimli olacak, maça girmeyecek olsak bile saldırırız storelara.