30 Ocak 2011

Asıl Ofsayt Ufuk



Bugüne kadar hep Ufuk'a şans verilmesi gerektiğini savunanlardandım. Bir kalecinin tecrübe kazanması için hatalar yapabileceğini bu sebeple bunlara göz yumulması gerektiğini her fırsatta dile getiriyordum. Ufuk'u kazanırsak en az 8-10 yıl kalede sıkıntı çekmeyeceğimizi düşünüyordum hem de yerli kontenjanından. Ama dün akşam yaşananlar tam anlamıyla hayal kırıklığına uğrattı beni. Islak zeminde yere sekip üzerine hızla gelen topu nasıl karşılayacağını kestirememek tecrübe eksikliği, maç eksikliği falan değil tamamen kalecilik mevkisinin temelini kavrayamamanın eksikliğidir. Ufuk'a hala destek olanları görüyorum saygı duyuyorum fikirlerine. Volkan Demirel'in de zamanında hatalı goller yediğini ama şu an milli takımın kalesini koruduğunu dile getiriyorlar. Sorarım onlara Ufuk'un çıkardığı çok zor bir pozisyonu hatırlıyorlar mı? %100 goldü nasıl çıkardı bunu Ufuk diyebilecekleri bir pozisyon? Düşünüyorum benim aklıma gelmiyor. Ama dün gece pozisyonsuz maçta takımını 2-0 geriye düşürebildi Ufuk. Bırakın çıkardığı herhangi bir pozisyonu, olmayan pozisyonlarda 2 gol gördü kalesinde.

Hayat bazı fırsatlar çıkarır insanın karşısına kimileri değerlendirir, kimileri değerlendiremez. Ufuk'ta dün gece itibariyle hayatında karşısına çıkan fırsatı değerlendiremeyenler sınıfına girmiştir. Bursa'da 90 dakika tüm hızıyla süren bir hakem faciası varken biz bunu dile bile getiremiyorsak, gazete manşetinin de belirttiği gibi asıl ofsayt Ufuk'tur.

Hiç yorum yok: