05 Ocak 2011

O Forma Kutsaldır Giydirilmez Herkese!


7 milyar insanın yaşadığı dünyada sen Galatasaray Futbol Takımı'na futbolcu diye Colin Kazım isimli adamı getiriyorsan, benim senin ne yöneticiliğine inancım kalır, ne başkanlığına. Herkes herşeyden zaten vazgeçmişken senden tek beklenilen en azından geleceğin takımını kurmak iken ve bunun için önünde koca bir yarım sezon varken, Hagi'nin disiplinsizlik sebebiyle Misimoviç'i kadro dışı bırakması dahi soğumamışken, sen bu takıma Colin Kazım isimli adamı getirip o formayı sırtına geçiriyorsan, sen artık gitmek için gün saymak isteyip bunu perçinliyorsundur. Bunun başka bir izahı olamaz. Defalarca söyledim çıkıp paf takımla oynasınlar kaybetsinler kimsenin gıkı çıkmaz. Ama yeterki o kültürü bilsinler, o forma için oynasınlar, o ruhu bize hissettirsinler. Berkinler, Anıllar, Semihler, Cemler dururken sen bu formayı disiplin abidesi Kazım efendiye teslim ediyorsan, bize de sana yeni stadında yeni futbolcularınla başarı dilemekten başka birşey düşmez. Keşke bu gönülde hep "Saat kaç?" diye soran Adnan Başkan olarak kalsaydın keşke... Ne demiş şair unutma :

Nerden rastlamıştım sana, hayatımı zehir ettin,
Beni böyle boynu bükük,bırakıpta nasıl gittin.
Söyle,nasıl,nasıl gittin, dönüp arkana bakmadan,
Gayri dönsen de fayda yok, kendi biletini kestin.

Israr etme,hiç yalvarma,aşkta da bunun yeri yok,
Kendin ettin,kendin buldun, bunda benim günahım yok.
Ne oldu ki sana böyle,işleri sürdün yokuşa,
Ben hancıyım, sen de yolcu, tren geçti, haberin yok...



Hiç yorum yok: