10 Ağustos 2008

^^flying^^



bak uçuyorum
evet sensiz de uçabiliyorum
merak etme yapabiliyorum
sensiz de yaşayabiliyorum

işe,kendimi kandırmakla başlıyorum
gerisi iplik söküğü gibi geliyor
ayaklarım yerden kesiliyor
ve iş te ; uçuyorum

bak korkmuyorum
elimi tutmasanda yapabiliyorum
gözlerimi bile kapıyorum
rüzgarı tenimde hissediyorum

zihnim
silüetine çarpana dek
gayette iyi gidiyorum
aslında

güzel hatıralar kanatlarımı
daha güzelleri kalbimi
eşsiz olanlar ise geleceğe olan umudumu
kırıyor,parçalıyor.büzüştürüyor.

düşüyorum
bak sensiz ne güzel düşüyorum
sanırım sensiz en iyi bunu yapıyorum
gözüm kapalı,tenimdeki rüzgarı böyle de hissedebiliyorum

en azından deniyorum
en azından deniyorum
sanırım sensiz
sadece,bunu yapabiliyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bazen uçtuğunu sanır insan, hatta yükseldiğini bile düşünür. Ama tek yaptığı hızla düşmektir. Denemedikçe bilemez insan durumun ne kadar kötü olduğunu. Aşksa mevzu bahis olan, yere düşerken kendini korumalı insan. Ama hiçbir düşüş ayrılıktan kötü olamaz.