17 Ağustos 2008

Satılık Stoper


Merhabalar

Ben İhsan DAĞIDAN

Kendimi daha iyi geliştire bileceğim PROFESYONEL ligden bir takımla sözleşme yenilemek istiyorum.

Futbola 2006 yılında FENERBAHÇE SPOR kulubünde başladım,

2007-2008 sezonunda A Takımda 2.Amatör kümede tüm maçlarda banko oynadim we takımın değişmez ismiydim grubumuzda bu yıl şampiyon olarak tamamladık, ve bir üst lige yani 1.kümeye takımı çıkardık.ayrıca şu an bonservisim elimdedir.

Genel Özellikleri

Boy : 1.81

Kilo : 67

Yaş :19

Mevki : STOPER(LİBERO)

Toplam Mac :25

Asist : 7

gol=5
en büyük özelliğim rakip forwete zaman vermemem ve sert olmamdir.

Ücret konusunda 3000Ytl peşin ve aylık 500 Ytl maaşla sözleşme yenilemek istiyorum.

AÇIKLAMA=turkcell süperlig takımlarinin bana gösterdiği ilgiden dolayi kendilerine
çok teşekkür ederim.transfer olacağim takımın 2.lig we 3.lig takımlari olmasini istediğimi belirtmek isterim...

İlanı görmek için burdan buyrun

Gitti Gidiyor'da ki ilginç ilan yükseklerde gözü yok Turkcell Süper Lig takımları peşinde ama o 2. veya 3. lig takımı istiyor. Banko oynuyor rakip forvetlere fırsat tanımıyor sert oynuyor. Ah şu Çılgın Türkler..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

thats amazing story.