15 Şubat 2010

Abuk Subuk Vol.3

Photo by Cherlyn on photo.net

--Ulkem dizilerinin neden surekli salya sumuk icerikli olduguna hala anlam verebilmis degilim.Soyle eglenceli,neseli bir dizi yok yahu.Avrupa Yakasi vardi,o da bitti.Icimiz karardi,lutfen ama.

--Hayatimin degisilmezleri arasinda cok ciddi bir yere sahiptir berber koltugundaki uyku.Yerini hic birsey alamadi,alamaz da.Kisa ve oz,evet.

--Gecenlerde bir tanidigimiz ''Cin burcuna bakayim senin'' dedi.Sonuc olarak manda burcuymusum.Hic sasirmadim.Benim gibi sadece yeme-icme-yatma ustadi bi adamdan tazi burcu falan olmasi beklenemezdi.Normal burcum da aslan.Nasil uyum ama?

--Bankada guvenlik gorevlisi olmak icin ayrica bankacilik falan okumak gerekli midir acaba?Gittigim butun bankalardaki guvenlik gorevlileri biraz daha kassalar gisedekiler kadar bilgi sahibi insanlar.Yonlendiriyorlar,sorulara cevap veriyorlar,form doldurtuyorlar falan.Helal olsun.

--Calistigim yerdeki bayan arkadaslar benden cok futbol delisi.On numara iddia muhabbetleri,lig takipleri,mac skorlari...Bilgidin teknik analiz yapiyorlar.Takdir ve tebrik ederek izliyorum kendilerini.

--Bayan demisken,anlayamadigim bir nokta var kendileri hakkinda.Nasil oluyor da birbirilerini zaman farki olmaksizin--ayriliklari yarim saat de olsa 1 gun de olsa--her gorduklerinde sanki yuzyillardir gormemisler gibi hasret giderebiliyorlar?Biz yapsak kafadan gay damgasi yeriz ama onlarin dokunulmazligi var.Garip.

--Bir canli yayindaki sunucular ve konuklar mutemadiyen not alirlar,onlerindeki kagitlara o guzel kalemleriyle yazilar yazarlar.Cok merak ediyorum ne yaziyorlar acaba?Bir gun canli yayina katilirsam--studyo konugu olarak tabii,kim napsin beni--ordaki sunucudan rica edecegim onundeki kagidi.

--Isim geregi Uzak Dogulu insanlarla cok karsilasiyorum.Kendilerine sorma firsatim olmadi ama bilen biri varsa da aydinlatabilir.Neden her fotograflarinda zafer isareti yaparlar gulumseyerek?Neyin iddiasindasiniz kardesim?O kabile olarak bir yerden bir yere gitmenize hic birsey demiyorum zaten,o bambaska bir konu.

--Bu ust gecitlerde kullandiklari zemin kaplamasi nasil birseydir yahu?Yumusak,ustune bastikca insanin yuruyesi geliyor.Eve ondan kaplatsam mi acaba?Kiraya sayariz he ev sahibi.

--ITunes'iniz varsa bir radyo tavsiye edeyim,ordan dinleyin; RnB/Soul basligi altinda Groove Shakers Radio.Sahane sarkilar caliyorlar.

--Ordan bir sarkiyla kapatalim o zaman: Sly & The Family Stone-Medley sizler icin gelsin.

--Eyvallah.

Not:Yaklasik 1,5 aydir bir dogalgazi baglatamayan ve bize buz hanede yasamanin ne demek oldugunu yasatarak gosteren insaat sirketine saygi ve sevgilerimi sunuyorum.

Hiç yorum yok: