26 Aralık 2009

Abuk Subuk Vol.1


--Bu bolum,benim aklima gelen-baslikta da belirttigim gibi-abuk sabuk seyleri icerecek.Bakalim nasil olacak?

--Su siralar haril haril ev ariyorum.Cok mesakkatli bir is.Su dunyada bir is aramak,bir de ev aramak.Aranilan sehir de Istanbul olunca,bu durum hakikaten tadindan yenmez oluyor sahsim adina.Aklinizda bulunsun,sagda solda birsey gorurseniz,blog vasitasiyla haber verirsiniz.

--Ev aramanin verdigi sinir stres yetmedi,2 haftadir da girdigim isin egitim ve sinavlariyla bogusuyordum.Neyse ki cuma gunu,kazasiz belasiz atlattik.Sali gununden itibaren de is basi egitimle sahaya cikiyoruz.Vay bana vaylar bana...

--Metrobuste gidip gelmeye bayiliyorum,tabii oturuyorsam.Cok degisik insanlar goruyorum,gozlemler yapiyorum,kurdugum hayallerinse haddi hesabi yok.Tabii benim gibi yapan cok bos insan var demek ki zam geldi akbil olayina.Olmasa iyiydi ama napalim.

--Hani Recep Ivedik'in bir lafi var,"benim genlerimde calismak yok" diye.Benim durumum da aynen oyle.Uzun zamandir,yillardir kalibi dinledirme ustune master yaptigim icin simdi calismak cok zor geliyor.Mesela yatak tester'ligi diye bir is var mi acaba?Yatas,Idas falan urettigi yataklari test etmek icin bana para verse,ben de "bel bolgesine destek verin,yaylar daha yumusak olsun" falan diye onlara akil versem.Yok arkadas,ulkede is sahasi yok.

--Resimdeki arkadas gerek yasam tarziyla gerekse yaptigi isle idolum,.Seviyorum seni Zoboo.

--Su siralar en cok heyecanlandigim iki olay: 1) Basketboldaki hava atisi,2) Bos metrobuste yer kapma savasi.

--Yolda sigara icen bayanlara ayar oluyorum.Yakismiyor yahu.Sigara zaten bir bayanda hayatta yakistiramadigim bir olay.Hele bir de yolda yururken icenleri gorunce durum iyice beter oluyor.

--Yola tukuren bayanlara ise diyecek lafim zaten yok.

--Kaldirimdan giden arabalara falan cok sahit oldum ama koca belediye otobusunu kaldirimdan dondurup ordan suren soforu de gordum ya.Baskan sirada ne var?

--Otobuste,markette,sokakta,herhangi bir yerde rastladigim herhangi bir grup teyze.Cok tehlikeli,cok fena.

--Sisme kadin cesedi.

--Evet kafayi kirdim,bir gun su evlilik programlarindan birine gidecegim,bir de su turku geceleri falan oluyor ya,onlardan birine gidecegim.Cok merak ediyorum ordaki ortamlari.Kesinlikle bizim gormedigimiz,bilmedigimiz seyler var.

--Karacali-Sensizligi Tibbi Bir Tanim Sanirdim,sizler icin gelsin.

--Eyvallah...

Hiç yorum yok: