12 Aralık 2009

Ronaldinho'nun dönüşü







"Milan'da, Barcelona'dakinden daha iyi bir oyuncuyum" - Ronaldinho

Evet bu sözler harika bir sezon geçirmekte olan Ronaldinho'ya ait. Sezona çok kötü bir başlangıç yapan Milan'ın form tutup zirveye yaklaşmasında ve şampiyonlar liginde bir üst tura çıkmasında kuşkusuz en büyük pay vatandaşı Pato ile birlikte Ronaldinho'ya ait. Ve Serie A'da şu anda 8 asistle zirvede olan bu müthiş Brezilyalı da mükemmel formunun farkında. Il Corriere Dello Sport'a yaptığı açıklamada "Eski günlerime döndüm. Daha doğrusu şu an daha iyi olduğumu bile düşünüyorum" diyen Ronaldinho şu anda her şeyin daha kolay olduğunu belirtti. Ronaldinho, hocası Leonardo ile çok iyi arkadaş olmasının ve aynı dili konuşmalarının bu gelişmede en büyük paya sahip olduğunu belirtti. Uzun süredir Dunga tarafından milli takımda tercih edilmeyen Ronaldinho, bu konuda ise "Önümüzdeki iki Dünya Kupası'nda daha oynamak istiyorum. Bu formumu devam ettirirsem Dunga beni neden kadroya almasın? Güney Afrika'da baş kahraman olmak istiyorum" dedi.

Son zamanların en büyük yeteneklerinden birisi olan Ronaldinho, Barcelona'dan ayrıldığı sezondan beri kötü oynamaktaydı. Şu anda eski günlerine dönen Ronaldinho kendisinin de belirttiği gibi formunu bu şekilde devam ettirirse bu yaz Kaka ile birlikte Brezilya'nın en büyük kozu olacak. Ve biz futbolseverler bu sempatik süperstarın müthiş yeteneğiyle gözlerimizin pasını alışına bir kez daha tanık olacağız. Futbol Ronaldinho ile çok daha güzel.

Hiç yorum yok: