26 Mart 2010

Ronaldo'nun Son Hareketi


Corinthians forması altında 9 maçta 2 golü bulunan Ronaldo, son oynadıkları Barueri maçında bir çok gol pozisyonundan yararlanamayınca üstüne üstlük bir de Corinthians maçı kaybedince haliyle taraftarın tepkisiyle karşı karşıya kalmış. Fakat Ronaldo bu protestoyu karşılıksız bırakmamış fotoğrafta görüldüğü üzere. Sonradan bu işin altından kalkamayacağını düşünmüş olacak ki kulübün resmi sitesinde bir açıklama yayınlanmış :

"Böylesine saçma bir hareketi asla yapmamalıydım. Buraya geldiğim günden beri beni çocukları gibi seven Corinthians taraftarından özür diliyorum. O hareketi otoparkta yaptığı hareketlerle beni çok sinirlendiren bir taraftara yapmıştım. Tüm Corinthians taraftarlarından bir kez daha özür diliyorum ve bana yaptıkları tüm iyilikler için onlara bir kez daha teşekkür ediyorum"

Bu açıklamadan sonra aklıma tek bir soru geliyor, Ronaldo'nun isminin baş harfi ne? Bu açıklamayla yaptığı hareketin ismini de siz bulun artık.

Hiç yorum yok: