20 Ocak 2010

Abuk Subuk Vol.2

Photo by Stefan Beutler on Photo.net

--Gecenlerde bi habere denk geldim.Dunya bazi hastaliklarin tedavisinde kullanmak icin Turkiye'den suluk ithal ediyormus.Iste basari budur dedim o an.

--Bi ara evdeki lambalari belli bi saatte-aksam 8'di yanlis hatirlamiyorsam-evdeki isiklar acilip kapatiliyordu 1 dakika boyunca.Acaba hala boyle uygulamalar var mi acaba?

--Evet banka hesabimda zevk icin harcayabilecegim liralar yok,buna ragmen internetteki alisveris sitelerinde bos bos gezip sanki her istedigimi alacakmisim gibi yapmaya bayiliyorum.Elime ne geciyor?Tabii ki hic.Neyse...

--Wipe Out'un basvuru formunu incelemistim bir ara.Orda dogdugunuz yerin aksaniyla konusabiliyor musunuz? diye bi soru vardi.Dogum yerim Aksaray benim-68 olan,heyt be-cok fena Aksaray sivesiyle konusurum.Ozellikle carsi cakali diye tabir edilen ayak takiminin taklidini on numara yaparim.Oyle ki bazen sirf etrafimdakileri delilendirmek icin oyle konusurum ve son derece eglenceli dakikalar yasarim.Ama tecrube etmek istemezsiniz,o derece fena yani.

--Cocuk olmak ne garip birsey yahu.Misal babanla,dayinla,ne bileyim senden yasca buyuk bi adamla boyle kavga ediyormussun gibi yapiyorsun,oyunlar oynayip onlari guya yeniyorsun.Ve butun bunlar hakikaten gercekmis gibi muazzam bir sevinc yasiyorsun.Buyuyunce ayni seyi sen baska bi minige yapiyorsun ve zamaninda ne kadar saf oldugunun farkina variyorsun.Buyumek ya da hep cocuk kalmak...

--Canli yayinlardaki baglantilarda neden hep ilk seferde baglanti sorunu olusur?Karsilikli olarak birbirini duyamamasi,muhabirin ya saf saf bakmasi ve baglantiyi beklemesi ya da lambir lumbur muhabbeti baslatmasi,asil sunucunun duruma mudahale edememesi falan.Uzar gider...

--Siveli konusma demisken,ozellikle bayan programlarindaki sunuclar neden hep Anadolu sivesiyle konusmaya calisirlar?"Sen gocani ne gadar seviyon?" gibisinden sekilden sekile girmeye calismak onlar icin ne ifade ediyor merak ediyorum.

--Sadece bana mi oyle geliyor bilmem ama Ebru Gundes ve Serdar Ortac cok fena birbirlerine benziyorlar yahu.Elvan ve Ronaldinho halt etmis,o derece.

--Yemek yemeyi seven bir yapim var.Buna ragmen kilolu degilim,hatta zayifim bile diyebilirim.Yemek yerken tuzlu birseyler yemezsem kesinlikle doymuyorum.Misal,kahvaltida sirf tatli ya da o kivamda seyler yersem bir kasa ekmege kadar yolu var.Garip geliyor bu durum bana.Tibbi bi aciklamasi var mi acaba?

--Eminem-Beautiful sizler icin gelsin efendim...

--Eyvallah...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice