26 Nisan 2010

Garip Açıklama




''Ben hiçbir zaman
Tugay'ı, Arif'i, Okan'ı Hakan Şükür'ü Bülent'i ıslıklamadım. Ben de onlar gibi olmak istiyorum. Onların geldiği yerden geldim. Benim burda Galatasaraylılığımı ispatlayacak durumum falan yok. Ben Galatasaray camiasına yakışır davrandım.Kusurum olsaydı, büyüklerim gereken uyarıyı yapardı. Ben robot değilim. Kimseye kırgın değilim ama onların da aileme ve sevdiklerime saygılı olmalarını beklerdim''

Arda Galatasaray'dan ayrılsa da Galatasaraylı olarak kalacağını söylemesi üzerine Emre'nin de aynı şeyleri söylediği hatırlatıldıktan sonra :

"...Emre ağabeyin şahsi fikridir. Kendisini çok severim profesyonelce davranmıştır. Emre ağabeyin bileceği iş her zaman başımın üstünde yeri vardır. Benim fikrim bu konu hakkında böyle...


Tugay Kerimoğlu'nun, Arif Erdem'in, Okan Buruk'un, Hakan Şükür'ün, Bülent Korkmaz'ın yaşları ortada. Emre Belözoğlu'nun da yaşı ortada, Arda Turan'ın da yaşı ortada. Şimdi ben mi bu aralar Arda'ya karşı çok tavırlıyım, yoksa Arda mı kendinden farklı davranıyor henüz tam olarak çözebilmiş değilim. Dün gece maç sonu Arda'nın verdiği röportajdan bir kesit yukarıda yazılı olanlar. Kendinden en az 10-12 yaş büyük insanlara ismiyle hitap ederken, kendinden 2 yaş büyük Emre'ye ağabey demesi garibime gitti açıkçası. Konuşmaları, hareketleri, tavırları herşeyiyle bambaşka bir kimliğe bürünmüş gibi gözüküyor Arda. Çok mu ağır geldi bu yük yoksa. Biz fotoğraftaki Arda'yı çok sevdik bizi ondan mahrum bırakma.

2 yorum:

bonaventure dedi ki...

insanlara isim ve soyadlarıyla hitap etmek bir saygı belirtisidir. abi,abla vs. ise samimiyet.

Ortega dedi ki...

Şu Emre'yi çevresindeki herkes seviyor, bir biz sevemedik sanırım :D