20 Nisan 2010

Ömür Boyu Mutluluklar




Herşeyden önce Sabri-Yağmur çiftine bir ömür boyu mutluluklar dileriz. Fotoğraftaki kadro fena düğün dernek harici bu isimler aynı anda zor bir araya gelir. 300 davetlinin katıldığı düğün Galatasaray Adası'nda gerçekleştirilmiş. Akşam düğünü olan Sabri gündüz nerdeydi biliyor musunuz?



Bu da sabahki idmandan bir fotoğraf Arda- Caner olayının fotoğraflarından. Ama konumuz o değil şimdi. Kim var orda? Bildiniz Sabri. Yani bu adam sabah idmanına çıkmış düğün gününde. Bu kadar yoğun temponun içinde Sabri bu olayı neden bu kadar aceleye getirmiş anlayamadım ben. Ligin bitmesine 4 hafta kalmış zaten, Türkiye Dünya Kupası'nda da yok. Bu ne demektir, 4 hafta sonra gayet rahatlayacak ortalık. Düğününü de balayını da yaparsın rahat rahat. Şöyle bir ortama bu işi sıkıştırmakta niye?

4 yorum:

Fatih Önder dedi ki...

Hay Allahım ya.

Yani futbolla ilgileniyoruz diye ya da Galatasaraylıyız diye bir futbolcunun düğün gününe karışma hakkı mı elde ediyoruz? Bırakın insanlar ne zaman isterlerse evlensinler. Bu kadar saçma sapan bir yazı olabilir mi yahu?

MithrandiR dedi ki...

Aynı gün işten çıkıp kendi düğününe gidersin yani bu mudur? Enteresanmış..

Adsız dedi ki...

Önce Türkçe'nin kullanımını öğren sonra bu tür olaylara gir bence. ''sabah ki idman''??? wtf???

MithrandiR dedi ki...

TDK adına bir yayın yapmıyorum Türkçeyi harika kullanıyorum diye bir iddiamda olmadı. Kafama göre takılıyorum.. Wtf kullanan insanın türkçe hakkında yorum yapması gerçekten derslik bir pozisyon olmuş. Bir de adın olsa tadından yenmezmiş No name kardeş..

Saygılar..