04 Ekim 2010

Bir Garip Sahne



Fotoğraf hafta sonu Ali Sami Yen Stadı'nda oynanan İBB-Bursaspor maçından. Kapalı tribünde asılı duran ultrAslan pankartı arkasındaki Bursaspor taraftarları. Gerçekten kolay kolay yakalanmayacak bir garip sahne. Böyle bir haftada o pankartı orada bırakmak aslına bakılırsa risk. Başında birileri var mıydı ya da konuyla ilgili tribünün ileri gelenleri birşeyler konuştu mu ayrıntıları araştırmadım. Fakat düşünüyorum hangi takım olursa olsun herhangi bir rakibinin pankartının arkasında maç izlemek istemez. Ve o pankarta bir şekilde birşey yapar muhtemelen. Fotoğraf tam arşivlik bir kenarda dursun o, ben de bu arada şu konunun ayrıntılarını öğreneyim.

3 yorum:

petit dedi ki...

O pankart değil. Ne olduğunu şimdi ben de tam açıklayamam ama şöyle söyleyeyim. Camın üstünde bir film şeridi gibi. Yani ancak o cam parçalanırsa veya boyanırsa görünmez. Yoksa sonsuza kadar o şekilde kalır. Yani bez afiş değil o.

MithrandiR dedi ki...

Cidden dikkatli bakınca farkettim. Ben bayağı normal ultrAslan'ın pankartı sandım onu. Hiç öyle dikkat etmemiştim ona ben. Bayağı cama film yapılmış. Zira o pankart öyle ortada nasıl bırakılır diye düşünüp duruyorum. Mümkün değil çünkü bir şey olmaması.

petit dedi ki...

Tribünde o cam bölüme 3 metre uzaklıkta durduğumuz için biliyorum ben de. Resme bakarak fark etmek zor tabii.