02 Ekim 2010

O Casamento de Romeu e Julieta


Brezilya'lı bir arkadaşımın bana Palmeiras forması hediye etmesinden sonra bu takıma ilgi duymaya başladım. Belki kulüp hakkında birşeyler yazarım diye bir araştırma yapıyordum geçenlerde ve bu filme denk geldim. Filmin konusu kısaca şöyle: Babası Palmeiras yöneticilerinden olan, kulüpte kadın futbol takımı kurdurmaya çalışan futbol hastası kızla, Corinthians taraftar grubunun önde gelenlerinden olan, aile boyu Corinthians'lı çocuk birbirlerine aşık olur. Neredeyse imkansız bir aşktır onlarınkisi. Çocuk kızın ailesinin rızasını almak için kendi hayatındaki birçok önemli şey pahasına Palmeiras'lıymış gibi davranır. Futbolun ne kadar hayatlarımıza işlediğini, aşkın aslında ne kadar güçlü olduğunu anlatan; Brezilya'daki futbol ve tribün kültüründen bize kesitler sunan hoş bir film. Bulabilirseniz izlemenizi tavsiye ederim. Tek sıkıntı maalesef Türkçe altyazısı yok ya da belki internet üzerinden dublajlı halini de bulabilirsiniz bilmiyorum. Fragmanına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: