20 Ekim 2010

Tot Ziens Rijkaard!


Bitti. Şu lanet olası düzen bir kez daha galip çıktı. Sanırım şuan Hagi'nin jübilesinden sonraki en üzgün anımı yaşıyorum Galatasaray'la bağlantılı olarak. Biraz daha dayanabilseydiler belki de bu düzeni sonsuza dek kıracak, çok başka ufuklara yelken açacaktık beraber. Gene olmadı. Müsaade etmediler. Bakmayın onlar birşey kaybetmeyecek, aksine büyük tecrübelerle gidiyorlar buradan. Biz yine günlük başarıların peşinde, 1 tane şampiyonlukla senelerce avunacağız. Bu sefer öyle üzdü ki beni Galatasaray, eğer başarabilirsem artık avunmayacağım bunlarla. Uzunca bir süre Galatasaray düşünmeyeceğim, izlemeyeceğim, konuşmayacağım, yazmayacağım. Sahaya her baktığımda Servet'i, Ayhan'ı gördükçe kahrolacağım biliyorum. İnşallah formamı da belli bir zamana kadar son kez Rijkaard'ı uğurlarken giymek istiyorum gidebilirsem eğer. Şuan böyle bir organizasyon planlanıyor. Detayları buradan öğrenebilirsiniz: http://www.footballove.com/ . Ben onu arkasından vuranlara inat, gerçek Galatasaray'ı göstermek için bu fikri sonuna kadar destekliyorum ve bir süreliğine kepenk indiriyorum zira ne konuşulacak, konuşmaya değer birşey kalmıştır ne de bende istek, güç.

Hiç yorum yok: